Klacht: Dreigen met advocaat

op 19 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Volgens heb heb ik een rekening open staan van iets waar ik niks bij heb besteld. Ik negeerde de vele mails en nu hebben ze me een mail gestuurd dat ik een bedrag heb open staan van 89,95. Maar dat ze akkoord gaan met een bedrag van 70 euro als ik onmiddellijk betaal. Doe ik dat niet dan schakelen ze een advocaat in en komen er nog meer kosten bij.

Als ik zeker weet dat ik met rust gelaten word en niet zomaar deurwaarders aan me deur krijg van iets wat ik niet heb besteld.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 23 december 2017 om 20:23 geantwoord

Hello Kim,

The reason why you are contacted by IO International Collection is because an order for the QuickMax eyelash growth serum under your personal details May 5th, 2017.

Since you have ignored letters and emails, no action could be taken as our customer service has been simply unaware that there is a problem, other than unwillingness to pay.

Alle klachten die gemeld zijn door Kehnes