Klacht: Dreigementen van stopdedeurwaarder.nl

op 24 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb me niet aangemeld voor deze site.. mijn vader heeft dit gedaan. En heeft hier eenmalig 19.95 voor betaald en gebeld account zou zijn stop gezegd. Van mijn rekening zijn inmiddel 2x 19.95 afgehaald. Onterecht naar mijn mening ik heb geen account aangemaakt en wil ook geen woning. De reden van mijn vader was om hier eens op te kunnen kijken ook hij is niet opzoek maar puur uit interesse heeft hij dit gedaan. Ik heb door de bank het rekeningnr van huurwoningen.nl latwn blokeren. Nu krijg ik een dreigement van stopdedeurwaarder.nl ik weiger te betalen ik heb een woning. En ben niet opzoek. Hoe ik dit ook duidelijk maak hun eisen geld. Help me hoe kom ik hier vanaf? Zonder dat ik hoef te betalen? Ze hebben immers al 60 euro van ons die onterecht zijn ik wil niet nog eens 20 euro betalen

Ik ben tevreden als ik niks hoef te betalen en het gezeur van de deurwaarder stopt. Ik wil definitief uit hun bestand.

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wanneer er word geïncasseerd van uw rekeningnummer is hier een akkoord gegeven. U geeft aan dat uw vader een account heeft aangemaakt op de website Huurwoningen.nl. Zou u voor ons uw rekeningnummer naar info@huurwoningen.nl kunnen sturen? Dan kunnen wij voor u nakijken waarom er 2 maal is geïncasseerd en u aangeeft dat het na één maand is uitgeschreven. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 12:13 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij willen nog steeds graag het een en ander voor u nakijken. Helaas heeft u ons tot op heden nog niet de benodigde gegevens verstrekt.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Lsl8710