Klacht: Dream Media ism Vakantieveilingen

op 12 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele maanden geleden bij een fotoshoot van Dream Media geweest. In de voucher staat dat ik 30 foto’s krijg, deze heb ik nooit ontvangen. Bij een klachtenmailtje naar vakantieveilingen.nl kreeg ik terug dat dit extra kosten zou bedragen, maar dat ik wel recht heb op een foto op A3 formaat. Deze had ik niet ontvangen, waarop Vakantieveilingen.nl zei dat ze contact op zouden nemen met Dream Media. Vervolgens krijg ik van vakantieveilingen een mailtje met dat dream media contact met mij opneemt (datum mailtje: 20-11’13). Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Ook vakantieveilingen reageert niet meer op mailtjes wat ik hun richting op stuur (in de ontvangstbevestiging staat dat er een achterstand rondom mailing is). Ik voel mij opgelicht door zowel Dream Media als door vakantieveilingen.nl Ik heb betaald voor deze foto(‘s!) en nooit ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil alle foto\'s waar ik recht op heb ontvangen van Dream Media, excuses van Vakantieveilingen en Dream media, een vergoeding voor het lange wachten (de eerste mail die ik naar vakantieveilingen heb gestuurd is gedateerd uit 21-10\'13!!!!) Als ultimatum van deze oplossing stel ik 25 februari. Ik ben het zat!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor het niet reageren op uw klacht via de mail. Wij kampen momenteel met een mailachterstand, en ook de veilingredacteurs hebben extra werk waardoor de afhandeling van klachten helaas wat langer op zich laat wachten. Uw klacht ligt momenteel bij de verantwoordelijke veilingredacteur. Deze moet uw klacht nogmaals gaan bekijken en aangeven wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Wij komen hier zo spoedig mogelijk bij u op terug. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door CMA Mol