Klacht: Drakenei T Schinkel Hoenderloo

op 10 augustus 2016 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Ik wil mijn aankoop met voucher 1825822 herroepen om 2 redenen en verzoek derhalve om terugstorting van het door mij betaalde bedrag van € 72,-.
De redenen van de herroeping is dat ik samen met vrienden naar deze camping wilde gaan, we hadden reeds 1 veiling “gewonnen’ met een geldigheidsperiode tot 15 augustus en hadden niet gezien dat deze heropende veiling voor een andere periode gold (vanaf 19 augustus). Helaas kunnen wij in deze periode niet op vakantie gaan en de camping wilde de datum niet wijzigen. Onze vrienden hebben inmiddels al een andere bon met de juiste geldigheidsperiode gekocht via de veiling en een reservering gemaakt.
Deze voucher is niet door ons te gebruiken en blijkt ook niet overdraagbaar te zijn, hetgeen op het moment van aankoop niet bij ons bekend was. Dit stond nl. noch bij de veilingvoorwaarden, noch bij de algemene voorwaarden vermeld, dit stond alleen op de voucher die na betaling van de veiling is toegezonden vermeld.
EN
Inmiddels hebben we een voucher extra moeten kopen en zijn we met onze vrienden afgelopen weekend naar camping de Schinkel geweest.
Helaas was de informatie over de accommodatie niet juist. Er zou een bed van 2 x 2 meter in het Drakenei aanwezig zijn, waar je met 2 volwassen en 2 kinderen in kon slapen.
Helaas was dit niet het geval. Het matras was aan het voeteneinde waarschijnlijk wel 2 meter (we hadden geen meetlint bij ons), maar liep ovaal naar boven toe (in een half eivorm), waardoor er veel minder ruimte was en het echt veel te krap was voor 4 personen.
Toen we aankwamen hoorden we van een andere gast die vertrok, dat er al meer mensen voortijdig vertrokken waren omdat het bed veel te klein was.
Bovendien werd het bloedheet in het ei omdat er geen raam openkon, zodat het heel erg benauwd werd in het ei, we waren genoodzaakt om met de deur open te slapen, hetgeen niet echt prettig voelde.
Na 1 slapeloze nacht waren we zo gebroken, dat we besloten hebben om weer naar huis te gaan, zodat we echt niet hebben kunnen genieten van ons verblijf.
Bovendien was er op zaterdag geen entertainment voor de kinderen, het animatieteam had juist op die dag vrij, hetgeen erg teleurstellend was voor de kinderen.

Al met al was het een grote teleurstelling, en we willen dan ook zeker de andere voucher niet meer verzilveren, dus we verzoeken u om het bedrag hiervan per ommegaande terug te storten op mijn rekening.

Terugbetaling van het volledig betaald bedrag.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Farida Gha