Klacht: Draaiknop van blender Andersson kapot en enorme brandlucht

op 31 augustus 2018 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Nog geen 2 jaar geleden heb ik een Andersson blender gekocht bij Kijkshop. De eerste paar keren lieten de zuignapjes al los en rook ik een brandlucht. Ik sloeg de handleiding er eens op na. Hierin stond letterlijk dat dit de nieuwigheid van het product kon zijn. Na mate ik de blender vaker gebruikte werd dit niet minder.

Intussen verhuisd van Zwolle Arnhem en mijn partner wil een smoothie maken. Komt er zojuist achter dat de draaiknop (levensgevaarlijk!!) gewoon blijft hangen en is niet meer terug te zetten en het ding enorm begint te stinken. Om de blender dus te laten doen moet je dus de stekker in- en uit het stopcontact pluggen.

Je zal denken ‘mens doe niet zo moeilijk, zo’n ding kost nog geen 20,-‘ maar het erge is dat het enorm stinkt. Zelf nu hij al een half uur in de gang staat. Erger nog dan bij het gebruik van het apparaat.

Ik vind dat het gemeld moet worden en dat dit bij de fabrikant Andersson terecht moet komen.

Ik laat dit volledig aan de fabrikant over. De feiten zijn dat ik nooit echt goed en volledig gebruik heb kunnen maken van mijn aankoop.

Daarnaast is het levensgevaarlijk als dit andere mensen ook overkomt of er zelfs brand uit breekt.

(ik heb een video gemaakt ter bewijs)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kijkshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Chrisselicious