Klacht: draadloos internet roompot wolfsven Mierlo

op 02 februari 2014 over Skybites B.V. in de categorie Internetproviders

Beste mensen
we hebben in het weekend van 24 tot 27 jan 2014.
10,50 betaal voor wiffi maar helaas hebben we er maar heel beperkt tot bijna geen gebruik van kunnen maken. Doordat de verbinding minnimaal was en dus telkens weg viel.
vragen wij u deze 10,50 aan ons te retouneren.

daarom vragen wij u deze 10,50 aan ons te retouneren.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Skybites B.V. over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Skybites B.V. een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Skybites B.V.

3 jaren geleden - Internet Skybites [120300057] Wolfsven Geachte heer/mevrouw Boetselaers, Wij hebben uw melding op KLACHT.nl in goede orde ontvangen. Om uw verzoek tot restitutie in behandeling te kunnen nemen, ontvangen wij van u graag de inloggegevens van de voucher. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Skybites B.V. in behandeling genomen

Bericht van Skybites B.V.

3 jaren geleden - Internet Skybites [120300057] Wolfsven Geachte heer/mevrouw Boetselaers, Naar aanleiding van uw melding op KLACHT.nl hebben wij u enige tijd geleden van een reactie voorzien. Helaas hebben wij nog niks van u mogen vernemen en sturen u daarom dit bericht ter herinnering. Mochten wij binnen een week geen reactie van u ontvangen, gaan wij er vanuit dat de melding is afgehandeld. Wij zullen de melding op KLACHT.nl als opgelost markeren en ons dossier sluiten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. LET OP: Het onderwerp van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u het onderwerp van dit bericht niet verandert. U kunt ook vanaf een ander e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Skybites B.V.

Heeft op 01 mei 2014 om 15:25 geantwoord

Daar wij tot op heden geen reactie hebben mogen ontvangen, melden wij, zoals vermeld in onze vorige reactie, de klacht af.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Skybites B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door boetselaers