Klacht: Draadloos internet NOT

op 20 juli 2012 over Skybites B.V. in de categorie Internetproviders

Wij hebben sinds 1 juli 2012 internet van Skybites, althans dat is ons beloofd, geen verbinding of verbinding maar nog niet eens een pagina kunnen openen, € 20,- opgebeld met dure hulpline, wireless usb wifi geprobeert maar niets helpt ( we hebben een laptop van 1 maand oud) 4 mailtjes gestuurd maar gewoon geen reactie terug. We schijnen tussen 2 palen in te zitten daarom hebben we geen goed bereik maar ze maken het ons probleem en voor € 70,- vind ik toch echt dat het hun tekortkoming is en niet die van ons. WIJ WILLEN ALLEEN MAAR INTERNET WAAR WE VOOR BETAALD HEBBEN.

Geld terug, wij geen klant meer. Iedereen tevreden.

ONDANKS DAT ER STAAT DAT HET OPGELOST IS, IS HET NIET OPGELOST, GEEN INTERNET EN GEEN GELD TERUG!!!!! BLIJF VECHTEN.

Bericht van Skybites B.V.

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en wij hebben een reactie naar uw e-mail adres verstuurd. Wij vinden het erg spijtig indien u problemen ondervind met ons netwerk. Na controle in ons systeem hebben wij 2 e-mails van u ontvangen, waarop onze supportafdeling u beide keren van een reactie heeft voorzien. Om uw verzoek tot restitutie verder in behandeling te kunnen nemen, ontvangen wij van u graag de inloggegevens van de voucher ter controle. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een nieuw incidentnummer. Het is belangrijk dat u het onderwerp van dit bericht niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht. Met vriendelijke groet, Klantenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Skybites B.V. in behandeling genomen

Bericht van Skybites B.V.

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Balin, Wij hebben uw reactie op ons bericht rechtstreeks mogen ontvangen. Zoals wij u reeds meerdere malen hebben medegedeeld, staat onze supportafdeling u graag te woord en zouden u graag tijdens uw verblijf verder willen helpen en zijn tijdens openingstijden bereikbaar via telefoonnummer 0900-SKYBITES (0900-7592483). Daar wij uw reacties rechtstreeks ontvangen en niet via KLACHT.nl, hebben wij de melding op deze site afgemeld. Met vriendelijke groet, Klantenservice

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Skybites B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Melieven