Klacht: Dossiernr 00382.0010-0343088 Scheermesjes

op 18 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Ik heb via internet de gratis scheermesjes besteld maar nooit ontvangen maar wel een rekening ontvangen van 3,90 euro + 10,00 euro administratie kosten. Ik vindt dit niet correct en ga ook zeker niet betalen voor wat ik nooit ontvangen heb.
Tot mijn verbazing heb ik vandaag een acceptgiro van incassobureau Alektum ontvangen met een voorstel om 43,92 te betalen. Nu ben ik dit helemaal niet van plan om dat ooit te gaan betalen want ik ga niet voor iets betalen wat ik nooit ontvangen heb maar dat lijkt me zeer logisch. Verder wil ik absoluut geen post ontvangen van een incasso bureau zonder dat daar enige grondige reden voor is. Ik voel me zeer beledigd en ga ervan uit dat dit van hun zijde opgelost wordt.

Wat mij betreft ga ik van het standpunt dat ik niets ga betalen voor iets wat ik nooit ontvangen heb,de enigste oplossing is dat de firma Courlux International mij uit hun bestand haalt en me niet meer lastig valt met een of ander incassobureau

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 27 januari 2014 om 20:40 geantwoord

Geachte meneer,

Wij hadden graag gezien dat u erder contact met ons had opgenomen. Wij hebben u twee herinneringen opgestuurd. Wij hebben niets van u vernomen. Nu is het bedrag inmddels naar incasso. U zult het met alektum moeten afhandelen.

Lisa van de Berg
Courlux Klantenservice