Klacht: Dossier nr 00382.0014-0344317. Nooit wat aangevraagd of ontvangen. Wel incassobureau ingeschakeld voor een niet ontvangen betaling

op 20 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

ik krijg vandaag een brief van alektum incassobureau dat ik voor het bedrag van 3.90 iets ontvangen schijn te hebben en niet betaald heb,maar ik zou niet weten wat ik ontvangen heb,ja helemaal niks,nu krijg ik een brief met hoofdsom 3,90 administratie kosten 10 euro en buitengerechtelijke kosten 30 euro dus een totaal van 43,93 en ik heb nooit iets ontvangen en als men denkt dat ik iets ontvangen heb waarom is er dan niet eerder een herinnering gestuurd ipv meteen via een incasso bureau,dus ik voel me echt beledigd,zoiets doe je toch niet en ik lees dat ik niet de enige ben,wanneer word jullie een halt toe geroepen,echt schandalig,nu kan ik weer gaan bellen en bewijzen dat ik nooit iets ontvangen hebben en hoe doe ik dat,hun woord tegen het mijne ,niet normaal maar ik heb geen zin om te betalen voor iets dat ik niet gehad heb,anders de rechtsbijstand er eens achter zetten,misschien komt er dan een einde aan deze oplichterij. Nota bene toch belachelijk dat een incassobureau hier nog aan mee werkt. Die zouden zelf eerst eens wat speurwerk moeten verrichten voordat ze iemand aanmanen!!

Een brief van het incasso dat ik niet hoeft te betalen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 27 januari 2014 om 20:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben u 1 herinnering per mail gestuurd en 1 per post. Hier is niet op gereageerd. Nu is het bedrag inmddels bij incasso. U zult het verder met alektum moeten afhandelen.

met vriendelijke groet,

Lisa van de Berg