Klacht: Dossier 1393313281 halverwege support gestaakt

op 13 augustus 2017 over Microsoft in de categorie Software

Op 23 juli 2017 one drive aangeschaft. Op 28 juli 2017 contact opgenomen met Microsoft support omdat one drive niet goed werkte. Dossier aangemaakt 1393313281, naam medewerker Hugo, telefoonnummer. 020 5001500. Vanaf die dag vrijwel dagelijks contact gehad met kundige medewerker om probleem op te lossen. Dit werkte zeer goed ook al kostte het veel tijd. Echter deze medewerker belde op 7 augustus niet terug hoewel dat wel was afgesproken. Kan nu mijn computer niet gebruiken en zit halverwege een supporttraject. Ben zelf niet technisch genoeg om het oplossen dus ben erg onthand zonder computer.
Sinds die tijd vrijwel dagelijks verzoek aan Microsoft gedaan via diverse kanalen om dit dossier op te pakken, verder af te wikkelen en mijn computer en one drive weer functionerend te maken. Ik ben gefrustreerd door het gebrek aan communicatie en door mijn niet werkende computer. Kan iemand van Microsoft support dit svp zsm oplossen. Mijn telefoonnummer en e-mailadres staan in het dossier.

Ik ben tevreden als de medewerker in kwestie mij belt om de problemen verder te verhelpen. Ik mijn computer weer volledig kan gebruiken inclusief one drive. Ook zou het erg helpen als ik begrijp waarom er niet meer teruggebeld werd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nelleke van Bergen