Klacht: aanmaning gekregen van Dorivit van aankoop maart 2017

op 11 december 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

In maart 2017 heb ik Chocolate Slim besteld. Op de gekregen verpakking stonden niet de ingrediënten die op hun site op internet wel stonden. Ik heb het gekocht met de internet informatie wat er in hoort te zitten.
ik heb dan ook 2 verpakkingen gelijk teruggestuurd. Helaas had ik er 1 opengemaakt.
ik heb wel gelijk hierover contact gezocht met de klantenservice. Die mailde,al onze ingrediënten die wij vermelden zijn ook aanwezig in onze produkten. Alleen worden op de produkten de extracten vermeld. Vaag verhaal en klopt niets van, die extracten zaten er niet in. Ik voelde me belazerd omdat ik niet kreeg wat ik verwachtte te krijgen. Ik ben gewend dat wat ik lees op hun internetsite ik ook hoor te krijgen en op de verpakking hoort te staan.
Nu krijg ik in december 2018 een aanmaning van een deurwaarder.
Bijna 2 jaar later!!!
Moet niet gekker worden zou ik zeggen en slechte zaak!

Kwijtschelding van de aanmaning want ik zoek anders verder hoe te handelen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 11 december 2018 om 09:40 geantwoord

Geachte heermevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht.
Het klopt inderdaad dat de Chocolate Slim extracten van bepaalde producten bevat. Dat is zeker geen onzin.
Echter begrijp ik als u heeft aangegeven dat u niet tevreden bent en u hoort vervolgens zo,n lange tijd niets meer van ons dat u dacht dat dit was afgesloten.
Omdat wij dit zeker betreuren komen we u graag tegemoet door de openstaande factuur te crediteren. Ik zal SwierCS opdracht geven uw dossier te sluiten.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dit graag.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet
Esther Klantenservice Dorivit.

Alle klachten die gemeld zijn door dorivaal