Klacht: Dop flesjes Romy bronwater

M. Foolen op 04 april 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 weken zit er op de 500 ml flesjes Romy bronwater koolzuurvrij, een nieuwe dop. Absoluut geen verbetering. Uit flesje drinken is bijna onmogelijk en flesje gaat open in tas, wanneer flesje eenmaal open is geweest. Afgelopen weekend niet meer gekocht, maar bij een andere supermarkt.

Gewenste Oplossing:

Oude dop retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 april 2018 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door