Klacht: doorgeven nieuw mailadres

op 18 juli 2017 over FBTO in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is onduidelijk hoe ik mijn nieuwe mailadres door kan geven aan FBTO verzekering.

Gewenste Oplossing:

wanneer mijn nieuwe mailadres opgenomen is
loes.langenberg@xs4all.nl
persoonlijke code; CA5^4CR6

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 19 juli 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Loes,

Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoeling is. Het lijkt erop dat je je e-mailadres door wilt geven, maar snap niet zo goed waarom je dat via dit kanaal in een klacht doet. Ik heb je al even telefonisch gesproken, maar bel je straks nog even terug. Ik vertrouw erop dat we er dan samen wel uit komen.

FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door appelbloesem