Klacht: DOORGESLAGEN CORONA REGELS

op 31 mei 2020 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik was met mijn 2 kleine kids naar de McDonalds Centrum in Alphen aan den Rijn. We kwamen aan bij de McDonalds, we moesten even wachten. Even later waren we aan de beurt en moesten bij een automaat bestellen. De mdw vertelde dat er maar 1 persoon mocht bestellen en de andere 2 buiten moesten wachten. zo werkt dat! voegde hij toe. Prima. Mijn dochtertje ging bestellen. Overal stond de tekst ook: ‘alléén per PIN betalen!’ Ik stond buiten te wachten en de 2 statafels – waar je kunt wachten – waren bezet. Even later was 1 statafel vrij en daar gingen wij dan wachten toen mijn dochter klaar was met bestellen. De mdw vertelde dat wij niet bij de statafel moesten wachten maar bij de automaat waar we zojuist besteld hadden… hij vulde weer aan: ‘zo werkt dat!’. Ik zei prima, gaan we daar toch wachten. Ik zag kans om even wat te vragen aan de mdw, ik zei, maar nu kan toch niemand meer bestellen bij deze automaat. Er staat best een rij te wachten nu namelijk. De mdw gaf aan dat als je bij de kassa besteld bij de statafels moet wachten en als je bij de automaat besteld bij de automaat moet wachten. 2 minuten later geeft dezelfde mdw aan dat ik bij de muur moet wachten dit keer omdat de automaat anders bezet is?!?!?!?!?!?!? Sorry die begreep ik even niet en schoot mij in het verkeerde keelgat. Ik MOEST net bij de automaat wachten omdat ik daar besteld heb. En nu MOET ik bij de muur gaan wachten omdat anders de automaat bezet is en niemand bij de automaat kan bestellen. Ik gaf aan dat ik geen pion ben en dat ik net hier bij de automaat MOEST wachten en hier zal gaan wachten tot ik mijn bestelling heb. Als ik bij de muur ga staan wachten moet ik zeker 2 minuten later weer ergens anders gaan wachten? De mdw haalde zijn chefin erbij. En die zei hetzelfde, bij de muur gaan wachten. Als u niet wilt luisteren dan krijgt u uw bestelling ook niet. Ik zei prima, ook goed, ga ik het wel elders halen. En dan wil de McDonalds opeens per kas terugbetalen?!?!?!?!? Nog iets wat ik dan niet helemaal begrijp. Dus als je wilt betalen MOET het per PIN. En als ze wat moeten terugbetalen kan het alleen per KAS. Ik heb dit niet geaccepteerd. De chefin begon ook nog te dreigen dat ze de Politie wilde bellen. Ik zei prima doe maar. Maar dat deed ze helaas niet.

Een normale procedure om te bestellen waarbij men niet als een pion wordt behandeld maar als mens. En vriendelijkere personeel opleiden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door csezen