Klacht: Doorduwen van boetes van niet overgeschreven op tijd

op 05 mei 2016 over RDW in de categorie

Scooter kwam in criminele handen opdat ik hem dus niet terug kon halen meer dan 14 keer op politiebureau leeuwarden geweest..Verschillende handelingen uitgevoerd..Een pak bewijs wie wat deed waar de scooter zich bevond zelfs foto,s van tuin en dat hij zonder kenteken verkocht zou worden (onderdelen dus) Ik heb een pak papier van 26 pagina,s met facebookteksten en alles maar heb boetes nu oplopen tot maar liefst op dit moment totaal 2600 euro ongeveer.Ik wilde hem niet verzekerd laten terwijl iemand anders er op reed.Meteen buiten de schorsingstijd weer een boete gekregen destijds.Daarna verzoeksbrief geschreven om van naam te krijgen..Heb ze verteld het gehele verhaal EN DAN nog weer een nieuwe boete sturen over de periode dat hij niet geschorst was..Nou schiet mij maar lek zeggen ze dan wel eens.Zelfs een handgeschreven brief onder druk van mij en 2 politieagenten dat hij de scooter van mij gekocht heeft op mei-juni 2014 Ruim voor de tijd van deze boetes met datum en handtekeningen.Dat zeg ik schiet mij maar lek!!

Als al deze boetes door nalatigheid van deze persoon die hem gekocht had maar niet over heeft geschreven op zijn naam komt..Vanwege privacyschending zal ik dan ook alleen zijn naam en adres vermelden in privevragen..Advocatengroep Holland Noord zei zelfs dat er niets tegen te doen viel omdat het verwijt mij toeviel opdat de scooteroverschrijving mijn verantwoording was terwijl ik geen papieren meer had en afgegeven had met vertrouwen van deze persoon.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dannydejong123