Klacht: Door kassiere en vervolgens beveiliger op onjuiste manier vals beschuldigd van stelen

op 23 mei 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Maandag 23-05-2016 was ik bij de Praxis waar ik een aantal producten voor mijn katten had aangeschaft. Bij de kassa is tijdens de artikelen op band leggen de kassier in de war geraakt en vond dat ik de artikelen te snel in tas had gedaan. Deze zijn er weer uitgehaald en opnieuw afgerekend waarbij zij de tas was vergeten aangeslagen. Toen ik had betaald en de bon nakweek kwam de beveiliger over mijn schouder meekijken en vroeg of alles goed was, ik zei wil alles ff nakijken. Vervolgens zou hij bij mijn kar staan terwijl ik naar wc ging. Toen ik vervolgens mijn kar pakte en de man bedankte wou hij opeens in mij tas kijken.. ik vroeg waarom hij keek bij niemand anders. Ik heb mijn tas open gedaan en werd vervolgens vrij neerbuigend gevraagd wat een muggestift was!, De manier waarop sloeg nergens op en was duidelijk niets uit de Praxis! Wij kopen daar heel veel maar nu echt niet meer na zo behandeld te zijn zonder duidelijke reden,,

Wil dat deze man evt leert hoe op een normale manier mensen te benaderen en een duidelijke uitleg geeft voor 't controleren. De kassier zou tellen moeten krijgen.
DIT WAS BIJ PRAXIS BEVERWIJK MARLOTERREIN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 31 mei 2016 om 12:44 geantwoord