Klacht: Door de bank gezakt

op 03 juni 2017 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben 2 jaar geleden een hoekbank Norman gekocht, en zijn daar nu voor de 2de keer doorheen gezakt. Na de eerste keer dat ze de bank gemaakt hebben begon het overal te kraken, heb daar over gebeld maar dat was niet erg werd er gezegd. Nu voor de 2de keer door de bank gezakt en de afhandeling gaat op z’n dooie gemak, ik heb erbij gezegd dat er niet opgezeten kan worden maar dat interesseert ze waarschijnlijk niet. Ben nu een week verder en drie keer gebeld door profijt dat er contact word opgenomen door het bedrijf dat voor hun de reparaties doet, en weet nog steeds niet wanneer ze komen.

Ik ben tevreden als de bank goed gemaakt wordt op de juiste manier, en dat er geen kosten aan zitten.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Bericht van Profijtmeubel

4 jaren geleden - Beste heer Oosterhuis, Hartelijk dank voor uw bericht, vervelend om te horen dat uw bank niet aan de verwachtingen voldoet. Uit uw bericht begrijpen wij dat uw klacht inmiddels in behandeling is genomen door de betreffende vestiging, wij vertrouwen er dan ook op dat de vestiging alles in het werk stelt om uw klacht zo snel mogelijk te verhelpen. Mocht u verdere vragen hebben dan helpen we u graag verder. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Timmio