Klacht: doodskist kindje op pakje shag

op 09 juli 2016 over Tobacco Manufacturing Ootmarsum in de categorie Tabaksbedrijf

Ik ben erg geschrokken van de foto van een doodskist van een kindje en de treurende ouders.Verschrikkelijk om dit op een pakje shag te zetten.
Ik rook zelf, ben Oma en mijn zoon en dochter verwachten binnenkort hun tweede kindje. Zij roken niet en ik rook ook niet in het bijzijn van kinderen.
Dit is verschrikkelijk, als het gebeurt en heeft niets te maken met of ik of een ander een sigaretje rookt, ik wordt hier heel verdrietig van en vindt het te ver gaan. Zwangere moeders weten heus wel dat ze niet moeten roken en hoeven daar niet op zo´n verschrikkelelijke manier mee geconfronteerd te worden.

Haal de verschrikkelijke verpakkingen uit de schappen en laat de mensen zelf hun verantwoording nemen. Dit gaat ECHT te ver!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tobacco Manufacturing Ootmarsum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tobacco Manufacturing Ootmarsum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Magrat