Klacht: Donkere vlekken broek na wassen

op 12 augustus 2017 over Zumo in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een waardeloze service.
Jeans gekocht bij fitzz den haag, 3x gewassen niks aan de hand, 4e keer hele broek onder de vlekken van etiket aan achterkant.

Met de jeans terug geweest naar filiaal Zwolle waar gezegd word: je kunt niet wassen, alles wordt getest voor het in de winkel komt!

Vervolgens woensdag 2 Aug een mail gestuurd naar hoofdkantoor.
Vandaag week later maar is gebeld of ik nog een reactie ga krijgen en wordt er gezegd: we gaan je broek wassen en kijken of het gebeurd, alles wordt getest voor het naar de winkels gaat dus ligt aan jou!

Vervolgens zegt ze dat ze maandag belt, als ik vraag waarom ik bijna 2 weken moet wachten zegt de mevrouw, we gaan je broek wassen om te kijken of het bij ons ook gebeurd en ik bel je maandag en als je vind dat je negatieve dingen moet doen doe je dat maar lekker (letterlijk zo gezegd) mevrouw het gebeurd pas na 4x niet gelijk bij 1x)

Jammer van zon mooi concept en mooie producten maar services mag je dus niet verwachten!

Kortom: koop je product maar verwacht geen garantie of service want alles is gewassen voor het in de winkel kwam!

Jammer!!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe jeans

Alle klachten die gemeld zijn door Michel227