Klacht: Dolce gusto werkt plots niet meer

op 09 juli 2017 over Krups in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij proberen de dolce gusto uit.. probleem… het water warmt wel op denken we.. maar als we op de rode knop duwen dan knippert er een rood lampje aan de zijkant.. reeds meerdere malen opnieuw geprobeerd maar steeds tot dezelfde redenering.. wat kan eraan gedaan worden (toestel heeft wel een jaar stil gestaan.. ) geen kalk sporen aanwezig.. enkel koud water lukt.. warm water doet hij niets
Hopend op een positief schrijven terug

Gewenste Oplossing:

Zou graag mijn toestel willen gebruiken voor een warme tas koffie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krups nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Stefanierandy