Klacht: Doffe korrelige foto’ s in fotoboek

op 25 augustus 2018 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de afgelopen week 2 fotoboeken besteld bij abelli. Beide boeken zijn dof en de kleuren zijn niet helder. Omdat mijn mailadres van mijn account niet meer juist is geeft de klantenservice aan niet veel voor mij te kunnen betekenen. Voor mij geen abeli meer.

Gewenste Oplossing:

Als ik 2 andere fotoboeken krijg thuisgestuurd die kwalitatief goed zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 10 september 2018 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Schild,

Per e-mail heeft u aangegeven gebruik te gaan maken van onze niet tevreden geld terug garantie, en dat u het album na aanpassing ( hoogglans) wellicht opnieuw gaat bestellen. Zodra wij uw fotoboeken retour hebben ontvangen zullen wij het totaalbedrag crediteren. Dit kan tot twee weken duren.
Wij wachten uw retourzending af. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice via:
https:www.albelli.nlhelpneem-contact-op .

Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Schild