Klacht: Doen zaken met een slecht transportbedrijf

op 13 mei 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Ik heb op een zondag een tuinschuurtje besteld bij Praxis online.
Gratis bezorgd en de volgende dag in huis wordt er mee geschermd.
Wel werkdagen natuurlijk.
Maandag kreeg ik een mailtje van transportbedrijf JKS dat het zou worden afgeleverd. Dinsdag dus maar gebeld hoe laat ze zouden komen.
Ze wisten van nix en ik stond niet in het systeem van JKS. Raar ik heb toch echt een mail van u gehad.
Konden ze mij toch nog vinden ineens. Maar ere was nog geen afleverdatum bekend.
Tot zover dus de levering de volgende dag! Dankzij het transportbedrijf klopt dat dus niet.
Gevraag of ze het dan vandaag, vrijdag 13-05-2016, konden afleveren. Geen probleem werd er gezegd.
U raad het al, gebeld en er was niet gepland of bekend. Ze hebben een paar uur nodig gehad om mij in het systeem te vinden en het pakket te vinden.
Ze zouden mij terugbellen. Na een uurtje of drie toch zelf maar weer gebeld.
Het pakket staat hier nog en wordt vandaag niet meer geleverd werd mij medegedeeld.
Ja hallo u heeft een afspraak met mij gemaakt en ik heb er vrij voor genomen! Ja jammer niets aan te doen. erg vervelend hoor.

En nu? vraag ik. We komen morgen wel.
Ja maar ik ben er morgen niet, heb natuurlijk ook meer te doen.
Geeft niet we komen toch. ???????

Ik denk dus dat ik mijn schuurtje nooit meer ga krijgen. Ik ben ook een werkende man en niet thuis overdag.
En een nieuwe afspraak maken heeft geen zin. Afspraken komen ze toch niet na!

Ook de praxis gebeld. Die wilden het eerst nog op mij schuiven ook.
Ja maar u heeft de afspraak gemaakt.
Nee jullie hebben de vervoerder gekozen!
Een erg amateuristisch bedrijf ook nog eens. Hebben blijkbaar maling aan klanten en afspraken is niet echt iets waar ze iets mee hebben.

Het vertrouwen in JKS en dan daarbij ook Praxis is erg slecht nu.
Dit is de eerste en de laatste keer dat ik iets bij praxis online bestel.

Als mijn verspilde snipperdag en daarmee verspilde tijd wordt gecompenseerd.
Praxis doet er goed aan een vervoerder te kiezen die afspraken nakomt en die de praxisklanten serieus neemt!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht jantuut

8 maanden geleden - Heb begrepen dat de Praxis mijn klacht niet eens wil behandelen. Ze geven dus al net zo veel om de klant als dat vervoersbedrijf. Helemaal niets dus. Nu snap ik ook waarom er bij zoveel klachten over hun de oplossing niet openbaar is. Dat zullen dus ook geen oplossingen zijn. Daar zal ook wel staan "pech gehad". Ik ben klant (was) klant van Praxis en niet van het vervoersbedrijf! Praxis is de klant van het vervoersbedrijf en dienen zich ook als zodanig op te stellen. Jammer dat ze een klant die al voor duizenden euros heeft uitgegeven bij hun nu laten lopen voor zo een lullig bedrag. Ik ga met mijn aankopen nu naar een andere bouwmarkt. Zal daarbij ook iedereen die ik ken aanraden niet naar de praxis te gaan. Ook hier de oproep aan een ieder om de Praxis te mijden. Facebook zal daar mooi mee kunnen helpen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 25 juni 2016 om 14:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jantuut