Klacht: Doelbewust treiteren

op 06 juni 2016 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Op mijn vlucht naar Genève vandaag ging ik door de Privium Security check. Ik had alles netjes in de bakken gedaan incl laadsnoer laptop i pad en camera.
Ik kwam bij check en schoudertas werdverwijderd. Dat gebeurt vaker. Is geen punt. De dame vroeg op zeer bitse en onbeschofte toon waarom ik niet alles uit mijn tas had gehaald.
Ik vroeg haar waar dat op papier stond want ik ben al 7 jaar Platinum en weet echt wel wat reizen is. Ze stelde dat het op Schiphol verplicht is. Onzin . Vervolgens ging ze haar gram halen en puzzelde mijn tas, portemonnee etc tergend langzaam door. Daarmee ook de rij ophoudend. Dit soort gedrag is echt onacceptabel . Dit soort functies behoren correct en ordelijk te acteren en mogen mij desnoods apart nemen.
Ik hoop niet dat deze dame dat nog eens bijmij doet want dan maak ik een foto van haar en maak er een persoonlijke klacht van. Dit onbeschofte gedrag gebeurt namelijk steeds vaker. Je krijgt zelf wat je geeft . Dus correct gedrag ontvangt correct gedrag. En dit gaat dan nog niet eens over echte Security. Ikkan namelijk een ticket kopen voor een op de vlucht zijnde terrorist wAnt nergens wordt een paspoort check uitgevoerd als je alleen handbagage hebt. Maar dit geef ik als case door aan Alberto Stegeman voor op TV. Een lachertje .

Correct gedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door Amoebes