Klacht: Dochter van 15 krijgt aanmaning van incassobureau

op 08 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Mijn dochter had samen met een vriendin geboden op kaartjes voor een voorstelling via Vakantieveilingen maar zich niet gerealiseerd dat ze hieraan vast kon zitten. Ze vertelde het pas toen we een brief ontvingen van intrum justitia. Zelf had ze van schrik haar account gedeactiveerd. Ik schrok omdat ik van niks wist en zij was bang om iets te zeggen. Ze heeft er nu van geleerd maar kan dit helemaal niet betalen. Graag zou ik de transactie geannuleerd zien aangezien ze minderjarig is.

Als alles geannuleerd wordt en de incasso teruggedraaid wordt

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

8 maanden geleden - Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat uw minderjarige dochter een profiel heeft aangemaakt samen met een vriendin en een veiling heeft gewonnen. De minimale leeftijd om bij VakantieVeilingen een account aan te mogen maken en mee te bieden is 18 jaar. Aangezien uw dochter een minderjarige bieder is, verzoek ik u om een kopie van haar paspoort of identiteitsbewijs naar ons te mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl Ook ontvangen wij het e-mailadres waarmee het profiel is aangemaakt. Zodra ik dit heb ontvangen, kan de gewonnen veiling worden geannuleerd. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 juli 2016 om 14:04 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht terug.
Wij hebben de legitimatie goed ontvangen.
Ook hebben wij gelijk actie ondernomen.
De gewonnen veilingen worden geannuleerd en de incasso wordt stopgezet.
Mocht u hier nog iets over ontvangen dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen.

Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u ons bereiken via 020 7605070

Sabine Webcare