Klacht: Docent Videoproductie

op 29 februari 2016 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Wij van de opleiding AD crossmediale communicatie hebben het vak videoproductie van docent Vincent Nijman. Deze docent is uitermate ongeschikt om les te geven. De eerste les van periode 3 heeft hij 2 uur over zichzelf gepraat. Vandaag was het weer ellende. Hij heeft de les letterlijk opgevuld met het bekijken en praten van einde van films. Daarnaast heeft hij ons ook verteld dat hij les geven en docent zijn eigenlijk helemaal niet leuk vind. Het kwam er op neer dat die het allemaal maar verschrikkelijk vind. Dit kan gewoon niet als docent. Daarnaast kan de school deze meneer niet als een hbo docent neerzetten.

Als deze meneer "verwijderd" wordt als docent of een waardige docenten opleiding krijgt. Dit kan gewoon echt niet. We kunnen onze tijd van deze lessen veel beter gebruiken.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

Bericht van Hogeschool Rotterdam

10 maanden geleden - Beste Sarah, hartelijk dank voor jullie signaal. Wij gaan contact opnemen met de opleiding en zullen zodra we een reactie krijgen, jullie hierover berichten. ^NL

Bericht van Hogeschool Rotterdam

10 maanden geleden - Beste Sarah, de onderwijsmanager van jouw opleiding heeft samen met de docent jullie klacht in behandeling genomen. Zij laten weten dat jullie voorzien zijn van een duidelijke opdrachtomschrijving en een beoordelingsmodel. Per week staat er in wat er van jullie verwacht wordt zodat jullie zelf kunnen bepalen of jullie het nuttig vinden om naar de les te komen of dat jullie liever zelfstandig werken. ^NL

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 21 juni 2016 om 08:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sarahjoypieper