Klacht: Docdata Payments zet klachten op opgelost, maar lost de klacht niet op.

op 15 februari 2018 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 27 januari de volgende klacht gemeld:

Ik heb op 31 december een bestelling geplaatst via DHL Express bezorging bij Flashcard.es. Op 5 januari heb ik de verzendbevestiging ontvangen maar echter zonder track en trace code. De bestelling zou binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd worden. Tot op heden heb ik de bestelling nog niet ontvangen.

Ik heb meerdere pogingen gedaan contact op te nemen met de klantenservice van Flashcard.es, maar helaas zonder succes. De betaling van deze order is gegaan via Docdata Payments. Vandaar dat ik mijn klacht nu tot dit bedrijf richt.

Docdata payments kwam met de volgende reactie:

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.

Op dit moment hebben wij een onderzoek opgestart naar Flashcard en de uitbetalingen naar deze organisatie stop gezet.

Met vriendelijke groeten,

Docdata Payments

Daarnaast zou ik ook de contactgegevens krijgen van Flashcard.es maar ook niet ontvangen.

Kortom, docdata payments doet vrij weinig voor de klant. Flashcard.es pleegt de fraude, maar docdata payments doet daar net zo hard aan mee aangezien zij de betalingen voor dit bedrijf regelen. Een klacht op opgelost zetten en verder niks doen is geen oplossing.

Ik wil mijn geld terug van Docdata Payments. Zij hebben de betaling geregeld en kunnen daardoor ook mij geld terugstorten. Docdata Payments kan daarna zelf alle schade verhalen op Flashcard.es en de klanten zo op deze manier tevreden stellen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door De zoveelste teleurgestelde klant