Klacht: diversen klachten via bsi

hodrot01 op 11 juli 2020 over Opel in de categorie Automerken

heb een nieuwe opel corsa 2020.vanaf de eerste dag al problemen met de auto.keyless entry geeft hij van af de eerst dag al storingen.sleutel niet kennen .radio die voor de helft werkt .draadloos telefoon laden .gaat uit zijn eigen bellen.op slot doen dan gaat hij zo maar zijn eiegn gang open dicht en dat zo,n 2 minuten lang dan kan je hem niet op slot zetten moet je sleutel pakken en dan opslot zetten ,diversen keren uit gelezen krijg je te horen we hebben voor deze auto een nieuwe bsi besteld naar weken wachten een belletje we hebben een nieuwe bsi binnen ,we willen die installeren ,naar 2 dagen krijg je te horen .dat het de verkeerde is we moeten een nieuwe bestellen .duurt ongeveer 1,5 tot 2 weken we zijn alweer een maand verder en nog steeds niets.wat moet ik nu doen

laten ze de auto terug nemen .of de garantie verlengen met 2 jaar extra .of laten ze de auto terug nemen en het geld terug storten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hodrot01