Klacht: diverse klachten

op 16 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Om te beginnen een slechte teletekst ondersteuning,heeft de technische dienst zelf toegegeven. Is niet op te lossen en bij beide ontvangers hetzelfde probleem.
In het begin veel problemen gehad met telefonie 3keer moeten bellen.
Kan met hun e-mail adres geen e-mailtjes ophalen. Omdat ze het e-mail adres van ziggo in hadden gesteld.Daarna werkte het wachtwoord niet meer. En nu kan ik nog alleen post ophalen van hun postserver tw post.canaldigitaal.Help wat is het volgende probleem.

Wat is de opzegboete voor deze wanvertoning? kontrakt loopt tot sept2013. Eigenlijk wil ik zo snel mogelijk weg bij dit bedrijf.Zou wel zo netjes van ze zijn om het contract te ontbinden. En natuurlijk te stoppen met geld te incasseren voor iets waar ik eigenlijk alleen maar belkosten van heb.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 24 juli 2012 om 14:59 geantwoord

Beste,

U kunt uw mailprogramma instellen door een handleiding te volgen.
Dit kan via de link: http://www.canaldigitaal.nl/downloads. Onder het kopje: 'handleidingen Alles in 1/Internet en bellen'.

Mocht u hierna nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservicetelefoonnummer 0900-9323 (15ct per minuut).

Onze excuses voor het ongemak.

Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pschreurs