Klacht: Diverse keren (13 keer) geen bezorging van krant op adres van mijn ouders in Hoogerheide.

op 24 september 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Betreft: Bezorging AD-krant op adres GEIJSSENDOFFERLAAN 9, 4631 HW te HOOGERHEIDE (Noord Brabant)

Mijn ouders zijn al 54 jaar lid van de krant het ”AD” maar de afgelopen periode krijgen zij met flinke regelmaat geen bezorging van hun krantje.
Bij telefonisch contact mag mijn moeder haar klacht niet duidelijk uitspreken en word zij binnen no time de mond gesnoerd en heeft zij nog haar vraag niet kunnen stellen, zo ook vandaag! Haar, mijn moeder, werd medegedeeld dat de bezorger zich had verslapen en dat de krant wat later zou komen. Mijn moeder heeft ruim voor 09.00 uur gebelt en nu bijna 12.00 uur is er nog steeds geen krant bezorgd. Het is een ouder echtpaar dat zoals u misschien kunt begrijpen op deze leeftijd is gaan hechten aan een dagelijks ritme, wat na 54 jaar lid zijn niet verwondelijk is. Echter, het laatste kwartaal hebben zij denk ik met de gemiste krant van vandaag al voor de 13de of misschien al wel de 14de keer hun krantje moeten missen. Ook is er al een keer gevraagd geen contact op te nemen met het hoofdkantoor maar met een rayon of iets dergelijks omdat zij dan weer problemen kregen. Bij deze het nadrukkelijke verzoek om de kranten toch te laten bezorgen zoals gebruikelijk is gewoon in de ochtend, zoals zij al 54 jaar gewend zijn van uw krant. Ook is er in de buurt al eens een stapel AD-kranten en een bosje gevonden, waarschijnlijk dat de bezorger die dag het niet zo zag zitten. Het is een klein dorpje en hoewel ik in Amsterdam woon hoor ik regelmatig nog veerhalen van vriendinnen die daar zijn blijven wonen. Ik heb geprobeerd via het 088-nummer contact op te nemen, maar ondanks herhaaldelijk herhalen accepteerd de spraakcomputer mijn ingave van gesproken postcode niet.

Met vriendelijke groeten,
Ingrid Hahury

@ —> ingrid@hahury.com

Tevreden?

Tevreden zouden mijn ouders al zijn als zij gewoon hun krant krijgen, vroeg in de ochtend. (als zij een middag krant wilden, zouden ze daar wel voor gekozen hebben)

Tevreden zou ik zijn, dat wanneer mijn moeder weer eens belt dat de krant niet is bezorgd zij serieus genomen word door de telefoniste en gehoord word en niet als een blerend kind (mijn moeder is bijna 80) op een belerend toontje tot zwijgen word gemaand en word medegedeeld dat de bezorger zich heeft verslapen en dat ze maar geduld moet hebben.
Daarnaast zou ik het leuk vinden als een ouder koppel dat al zo lang lid is van jullie krant, een leuk kaartje zou krijgen waarin jullie dank word uitgesproken voor het feit dat zij al zoveel jaar vertrouwen in jullie krant hebben en dat jullie het fijn vinden hun al zo'n tijd in jullie klanten bestand te mogen hebben. Maar dat is iets wat ik als persoon belangrijk zou vinden.
Onze oudere generatie word erg dun en ik denk dat we vooral heel zuinig en netjes met hem om dienen te springen!
Maar dat vind ik, u hoeft niet dezelfde mening toegediend te zijn!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IngridHahury