Klacht: Ditzo zorgverzekering Bril en Lenzen jaarabonnement slecht geregeld

op 17 juli 2012 over Ditzo in de categorie Verzekering

Ik vind het echt schandalig hoe misleidend het bril en lenzen jaarabonnement is. Voor afsluiten van het abonnement heb ik contact opgenomen met Ditzo en er werd mij verteld dat het geen probleem was als ik het pakket ter waarde van €240 volledig zou gebruiken voor lenzen. Zodat ik geen bril hoef aan te schaffen want die heb ik al. Helaas achteraf bleek dit niet mogelijk te zijn. En zelf als ik nu bij pearle de winkel in loop met vragen over verdere mogelijkheden met dit pakket, balen ze dat je de winkel in komt lopen. Ze weten zelf niet eens wat de mogelijkheden zijn en snappen er niets van. De communicatie tussen Ditzo en Pearle is dan ook echt beschamend. Het is inmiddels eind juli, hoe lang heb je nodig om alles soepel te laten verlopen? Ze hadden voordat ze het abonnement aanboden eerst grondig moeten overleggen wat precies de mogelijkheden zijn en dit ook moeten doorspelen aan alle klantenservice medewerkers en het personeel van pearle. Want dit is weggegooid geld wat mij betreft.

Vergoeding van de 10 euro die ik per maand betaal.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Ditzo

Heeft op 15 september 2012 om 13:17 geantwoord

Beste mevrouw, Naar aanleiding van je klacht hebben we je per mail onze inhoudelijke reactie verstuurd en de klacht afgehandeld. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we die graag van je. Vriendelijke groet! Ditzo Verzekeringen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ditzo beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door NTMvanVliet