Klacht: Ditzo zegt over gemaakt heeft de restant inboedel verzekering wegen opheffing verzekering maar geen een zak komen ze naar.

op 05 augustus 2016 over Ditzo in de categorie Verzekering

Wegens ons moeder van 85.jaar naar ander verzekering is gegaan had ze nog een bedrag tegoed en Ditzo zeg op die datum word het over gemaakt maar blijkbaar komen ze niet na.
Ik ben blij dat ons moeder al weg is en ze zeggen nu pas de 7-08-2016 en dat val op zondag.
We wachten af

afspraak is afspraak kom de afspraak na

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 08 augustus 2016 om 11:40 geantwoord

Wij hebben n.a.v. uw klacht telefonisch contact met u opgenomen. U heeft aangegeven dat u het tegoed op de beëindigde inboedelpolis van uw moeder, spoedig uitgekeerd wilt krijgen.
Er is u verteld dat er inmiddels al een uitkering is gedaan en dat het tegoed uiterlijk vrijdag op de rekening zal staan. Daarnaast heeft u aangegeven dat u het niet eens bent met het eigen risico dat was aangekondigd i.v.m. het bovengemiddeld claimgedrag van uw moeder. U vindt dat wij deze gevolgen bij een schademelding al kenbaar hadden moeten maken. Daar zijn wij het mee met u eens en wij zijn reeds bezig met deze procedure. Hiermee willen wij onze verzekerden vooraf al informeren over mogelijke gevolgen van het melden van meerdere schades binnen een redelijk korte termijn. Nogmaals bedankt voor deze nuttige en terechte feedback! Vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door bep123