Klacht: Ditzo schademeldingen bii cis geregistreerd

Boer claudia op 29 maart 2018 over Ditzo in de categorie Verzekering

Ik wou een auto weizeging doorgeven maar werd niet geaccepteerd door ditzo omdat wij cm bij cis geregistreerd zijn voor 5 schade meldingen ik heb Alles opgevraagd bij cis nu zie ik tot mijn verbazing dat ik destijds gewoon gevraagd heb of wij er voor verzekerd waren maar dan moest je wel eerst melding doen voor dat je hoorde of je er voor verzekerd was nou nee dus er niet voor zijn verzekerd maar wel melding bij cis ik heb officieel 3 schade echt ook gemeld en die zijn netjes af gerond maar dat gaat om hele kleine bedragen nu is het zo dat ik 4 dec 2017 heb gebeld met ditzo voor autoverzekering hoe het gaat me wa verzekeren omdat ze mijn auto kapot hebben gereden maar wordt schade melding terwijl ze niks voor je kunnen beteken omdat je niet allriks verzekerd bent waar slaat dat dan op en wel een schade melding er van gaan maken en dat is ook gebeurt in de inboedel verzekering gevraagd of het is verzekerd wel schade melding doen voor je weet of je ervoor verzekerd bent vervolgen er niet voor zijn verzekerd het slaat werkelijk nergens op 5 meldingen cis en 2 kleine uitbetalingen en 1 voor tegenpartij en 2 onterechte schede meldingen en nu kan ik boeten omdat mij verzekering auto wordt geweigerd door dit voor van van ditzo ik vraag mij in godsnaam af waarom je nog verzekerd bent want je wordt bestrafd als je echt eens een schade hebt want komt allemaal bij cis en staat 5 jaar vast dus 5 jaar geen autoverzekering

Ik wil graag dat ze de 2 schades die niet terecht zijn als schade melding voor mij rechtzetten dus geen 5 meldingen cis maar 3 zijn het er dan in werkelijkheid inboedelverzekering 19-04-2016 gevraagd of telefoon verzekerd is niet dus wel schade melding en auto verzekering 04-12-2017 moest bellen van politie om te vragen of ik verzekerd was terwijl een ander het heeft veroorzaakt en het niet netjes heeft geregeld met hun verzekering alles was voor onze eigen kosten maar wel schade melding ook niet terecht graag deze 2 meldingen terug draaien want ik krijg er problemen door om nog maar wat te kunnen verzekeren

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 03 april 2018 om 14:00 geantwoord

Uw klacht over de schademeldingen, die u ook rechtstreeks aan ons stuurde, hebben wij behandeld. Wij snappen dat deze situatie vervelend voor u is. Onze klachtbehandelaar heeft met u gebeld en een uitleg gegeven over ons acceptatiebeleid. Ditzo kijkt daarbij naar het aantal meldingen en niet naar of er is uitgekeerd. In overleg met u hebben wij de klacht gesloten. Met vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door