Klacht: Dit is heel ernstige fraude!

op 16 mei 2016 over Meubelino in de categorie Meubelwinkels

April 2015 heb ik bij Meubelino om een bedrag van 1368 euro besteld. Ik heb geprobeerd de firma telefonisch te bereiken maar dit lukte niet. Ik heel veel mails verstuurd en kreeg af en toe eens antwoord dat de meubels zouden geleverd worden en dat ik geduld moest hebben. De maanden verstreken en dan werd er niet meer geantwoord op mijn mails. Ik heb dan tot 2maal toe een aangetekende zending verstuurd. Die kwamen gewoon terug bij mij omdat het afzendadres foutief was (het stond nogthans zo op de site) Ik kreeg ook geen reacties meer op mijn mails. Na een tijdje merkte ik dat het emailadres was stopgezet. Nog enkele maanden later was de website stop gezet. Ik heb een advocaat ingeschakeld maar die kan niets doen omdat er geen gegevens zijn van Meneer Verhoeven! Nu zie ik dat de domeinnaam meubelino.nl terug geopend is. Een schoenen winkel is het nu geworden. opnieuw geen telefoon,mail of adres. De fraude gaat gewoon verder.. Kan iemand mij aub aan mijn geld helpen???

Als Meneer Verhoeven van Meubelino mijn geld terugbetaald en stopt met deze fraude praktijken.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubelino over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door teske103