Klacht: Discriminatie en rasicme

Helpalsjeblieft1 op 17 oktober 2020 over Leeuw van Putten in de categorie Woningcorporaties

Een vriendin van mij is de dupen van van de woningbouw, dat zij niet gehoord wordt en in de steek gelaten wordt door de wooningbouw, want ze woont in een slecht gëisolerde woning en buren doe de kinder na met huilen en schreeuwen alleen zij zal nooit ontkennen dat de kinderen luid ruchtig kunnen zijn maar je kan ze niet de mond dicht tapen of vast binden door de rare buren is zij in de problemen gekomen en hebt ze een sanctie gehad maar de woningbouw doe niks voor haar alleen maar omdat ze een huids kleur heeft dit is diep triest van leeuw van putten want ze reageerd al 5 a 6 jaar lang op woningen en maar leeuw van putten weigert haar te helpen als ze klacht in dient wordt het de prullenbak in gegooit als of het niet belangrijk is als zij een melding maakt ze wordt in de steek gelaten en gaat er aan onder door ze zie geen uit weg meer omdat ze alle wegen bewandelt die ze kan doen volgens de instantie leeuw van putten een grove schande anno 2020 dat dit nog steeds gebeurt zeker bij een woning cooperatie ik ken haar lang maar ze gaat hard achter uit zowel de buren naast haar als de woning bouw
Ze wordt door de buren inde gaten gehouden afgeluistert door de buren een mini camera op haar gebied gericht waar je ook audio mee kan opnemen zo dat je hoord wat iemand zegt en anders is er iemand die express in het trap gat zit vlak voor haar deur om af teluisteren zodat ze nog een reden hebben om te klagen over haar terwijl de buren zelf veel meer herrie en de buren naast haar woont iemand illigaal die geluids overlaat veroorzaakt en wiet gebruikt wiet en whiskey waar een kind bij is in maken omdat ze denken dat ze meer recht hebben dan haar. Dit is een belemerring voor haar kinderen en voor haar in het dagelijks leven zij en de kinderen zijn angstig geworden door haar buren zowel voor de woningstichting ze durft amper een normaal leven te gaan leiden. Er is ook al politie bij komen kijken maar die doen er ook niets aan ze is ten einde raad wat ze nog kan doen,

Als ze nieuwe woning krijgt aan gewezen zodat ze zelf een nieuwe start kan maken en niet meer bang hoeft te zijn.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leeuw van Putten

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leeuw van Putten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Helpalsjeblieft1