Klacht: Discriminatie en onderscheiding tussen werknemers

op 10 maart 2017 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Op deze site vind ik meerdere mensen die een klacht hebben over deze uitzendburea. Ik bel de manager op deze begint te scheeuwen dat hij onderschijt maakt voor wie hij wilt. Omdat ik hem op deze site attendeerde mensen moeten 6 weken wachten op hun zuur verdiende dagen en loon. Il vind dit absurt en helemaal als de manager zegt dat hij wel beslist hoe of wat…..schandalig…Mensen zitten nu weken zonder geld en eten…ik raad iedereen af bij dit uitzendburea te werken.

Gelukkig is dit gesprek opgenomen

Zodra hij zijn excusses aan bied en het overboekt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 08 augustus 2017 om 15:58 geantwoord

Geachte heer Jappo010,

Eerder hebben wij u een bericht hierover gestuurd waarin wij hebben aangegeven graag te horen om welke vestiging het gaat en met welke persoon uw vriendin heeft gesproken. Wij hebben tot op heden helaas nog niets van u vernomen. Mocht u nog in gesprek willen gaan dan horen wij dat graag.

Olympia Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Jappo010