Klacht: Discriminatie

Veca op 10 september 2021 over Keolis in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn zoon en ik waren in Keolies op 29ste augustus we gingen naar Enschede voor de eerste keer. We komen vanuit Delft. Dus wij hadden kaartje van ns. We wisten niet dat wij kaartje van keolies moesten kopen. Sommige mensen in de trein hadden niet de perfekte kaartje. Toen kwam de controleur en geeft andere mensen een kans. En toen hij bij ons kwam gaf hij ons een boete. En dat is niet leuk. Hij kon ons ook een kans geven. Waarom wij wel en de andere niet. Dat is discriminatie. Dat vinden wij echt jammer en we zouden NOOITTTT meer in keolies rijen. Die boete is betaald. Uvb nummer 2908211051400004. Hoop dat ik voldoende heb geinformeerd. Mevr. Jansen 0620892711

Dat mij zoon die boete niet hoeft te betalen. Want het is niet eerlijk. We zijn de enige die boete heeft gekregen. Andere passagiers hadden zn kaartje ook niet in orde. De controleur moest zn taak goed doen anders moet hij thuis blijven want dat is niet goed. Omdat wij zwart zijn? Dieptriest hoe mensen nu worden behandeld.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keolis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keolis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veca