Klacht: Discriminatie

op 07 juni 2017 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

was al eerder hier met de klacht , sinds 11 januari werk ik niet meer voor Olympia , intussen zou de klacht zijn opgelost maar dat was niet zo , ik ging vanaf 11 januari de ziektewet in met een Burn Out en zit er nu nog mee , in Februari zou mijn contract zijn afgelopen en dat noemde ze OPGELOST ben op gesprek geweest bij Olympia in Bergen op Zoom met mijn klacht en intussen heb ik niets meer vernomen van ze , waar ging het om dat een mederwerkster van Olympia Turks is en een Coordinater ook Turks is en een Mederwerkster is van DHL , ik hollander moest eruit en een Turkse jongen man kreeg de voorkeur , is dit niet een vorm van Discriminatie en Olympia doet hier niets mee , ze treden niet op tegen de mederwerkster van Olympia op sterker nog ze stimileren het om zo met ons Hollanders om te gaan , niemand komt meer in Fase B en toch kreeg deze jongeman die eigenlijk met mij gelijktijdig eruit moest eerst een contract van 9 maanden en nu is dit bijgestelt tot 3 jaar.

dit zou niet opgelost kunnen worden , DISCRIMINATIE los je niet op

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

Bericht van Olympia Uitzendbureau

1 maand geleden - Geachte heer Wilmink, We hebben contact opgenomen met de desbetreffende vestiging. De vestigingsmanager geeft aan dat zij een gesprek met u heeft gevoerd over deze kwestie en dat het was opgelost. Helaas bestaat er bij u een ander gevoel. De vestigingsmanager geeft aan nogmaals met u een gesprek aan te willen gaan om een en ander te verduidelijken dan wel uit te spreken. Mocht u hier interesse in hebben dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Olympia Nederland

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door henk wilmink