Klacht: discriminatie

op 16 maart 2017 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

heb ruim 20 jaar ervaring in het logistieke branche in verschillende bedrijven opgedaan,nu werkloos hopend dat olympia mij kan helpen met een nieuwe baan maar helaas.

Ik reageer op vele vacature van Olympia waar ik 100% zeker ben met mijn ervaring dat ik daar in aanmerking KAN komen maar helaas.
In 1 week tijd reageer ik op 3 vacatures van Olympia en op alle 3 de zelfde standaard afwijzingsbrief .

Geachte heer Mac Gillavry,

Dank je wel voor je online sollicitatie naar de functie van Magazijnmedewerker cleanroom.

Wij hebben veel reacties gehad op deze vacature. Jouw sollicitatie en CV hebben wij met interesse gelezen. Helaas zijn er kandidaten die beter aansluiten op de functie-eisen. Om die reden nodigen wij jou voor nu niet uit voor een gesprek.

Mijn vraag is wat is beter aansluiten op de functie mijn 20 jaar werkervaring of leeftijd ????????????????

Dat ze een keer de waarheid moet vertellen en niet aankomen met standaard brieven

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 08 augustus 2017 om 16:16 geantwoord

Geachte heer Gillavry,

Eerder hebben wij u een bericht hierover gestuurd waarin wij hebben aangegeven graag te horen om welke vestiging het gaat en met welke persoon u heeft gesproken. Wij hebben tot op heden helaas nog niets van u vernomen. Mocht u nog in gesprek willen gaan dan horen wij dat graag.

Olympia Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door rottweilers4