Klacht: Discriminatie

op 04 september 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Op 20 Augustus 2016 ben ik naar de Etos in Delfgauw gegaan om een cadeau te kopen. Na binnenlopen ben ik naar de parfumafdeling gegaan. Vervolgens kwam er een medewerker naar mij toe met de vraag of ze in mijn tas mocht kijken, omdat ze vermoedde dat ik iets in mijn tas had gestopt.

Ik vind dit een raar beleid omdat er geen enige aanleiding voor was om dit te doen, en ze heeft dit niet gevraagd aan andere klanten in de winkel. Ik voel me daarom gedscrimineerd; vooral omdat uiteindelijk bleek dat ik niks heb geprobeerd te stelen.

Als medewerkers van Etos naar mij toe komen om in mijn tas te kijken, wil ik daar graag eerst een verklaring voor horen; deze is mij in eerste instantie niet gegeven door de medewerker. Ze was ook erg brutaal gedurende de conversatie.

Graag wil ik een excuus van Etos, en de betreffende werknemer. En hoop ik dat Etos haar medewerkers in het vervolg beter kan trainen op dit soort zaken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fzynl