Klacht: Directpay Eendracht Deurwaarders (voorheen van den Bergh Partners)

op 15 april 2019 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Beste directpay en Eendracht deurwaarders (van den Bergh en partners)

Jullie hebben niks geleerd van eerdere zaken uit het verleden en…. Zie hieronder.

https:www.rechtnet.nl201711direct-pay-krijgt-twintigvoudige-boete

Directpay jullie hebben onderstaand artikel geplaatst op jullie website.

https:directpay.nlnieuwsdirectpay-en-de-deurwaarders
Is dit niet gewoon voorheen deurwaarders kantoor van den Bergh en partners waar een onderzoek tegen loopt bij BFT Bureau Financieel toezicht en waar meerdere mediaartikelen over is verschenen in de media zoals Follow the money.

Voordat ik verder ga met mijn zaak te omschrijven zal ik u bij deze melden dat er al een advocaat is ingeschakeld om een rechtzaak voor te bereiden tegen Directpay en Eendracht Deurwaarders inzake dossier 8663082 WCE18.24898 en na wat er deze maand met dit dossier is gebeurt kan ik u vertellen dat ik een 100% zaak tegen jullie beide heb.
Ik ben geen simpele burger die bang is van brieven en dreigementen en ik ken heel goed de wetgeving van wat wel mag en wat niet.
Ook zal er een melding uitgaan naar de kamer van gerechtsdeurwaarder voor Eendracht deurwaarders. Ik zal de media ook inlichten over dat Directpaywebcasso gewoon weer doorgaat met van den Bergh en partners (nu Eendracht deurwaarders) en dat jullie niets leren van fouten.
Voordat jullie een dossier overnemen hebben jullie ook plichten en te maken met een stukje uitzoekwerk. Als consumenten vragen om bewijs moeten jullie dat aanleveren en niet komen met een vaag bewijs en een standaard antwoord.
Ik hoop met deze rechtzaak te bereiken dat de politiek eens wakker gaat worden over slechte incassobureaus en deurwaarders. En ik zal door strijden en het zal niet blijven met 1600 euro boete voor jullie. Jullie hebben nu echt de verkeerde consument te pakken.

Pak het dossier op samen met Eendracht deurwaarders en kom naar de rechtzaak.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 15 april 2019 om 14:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mark