Klacht: Openstaande incasso en dreiging met deurwaarder

JOCOD op 11 juni 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Vanmiddag 11-6 gebeld door een medewerker van Direct Solutions dat er nog een bedrag openstond ter waarde van €234,50 van Hotels en Travel. Ik heb hem aangegeven dat wij hier geen gebruik van hebben gemaakt en binnen de afgesproken termijn de stukken hebben geretourneerd.
Daarna een mail gestuurd door DS met het bedrag en dat we voor de 14e moeten betalen. Ik heb nogmaals gebeld en aangegeven dat we zonder verdere uitleg niks gaan betalen. Wij hebben nooit iets gehoord van Hotels en Travel. Toen zei die meneer: Leg dat maar uit aan de deurwaarder .
Ik heb hun mail beantwoord dat wij niet gaan betalen zolang ze niet met bewijs komen en ik hun mail als niet verstuurd beschouw.

Ik ben tevreden wanneer ik bericht krijg dat ik dit bedrag niet hoef te betalen en een excuus van hun ontvang voor hun telefoontjes en dreigende taal.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door