Klacht: Incassogerechtsdeurwaarder

Deborah1501 op 23 april 2019 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Vandaag ontving ik telefoon van een onbekend telefoonnummer die al direct bij het begin van het gesprek te kennen gaf dat ik een wanbetaler ben en dat ik een openstaand saldi heb betreffende een toegezegde aanbieding via telefoon?? Er werd al snel gedreigd met gerechtsdeurwaarders etc.
Na lang graven in mijn mailbox heb ik een mail mogen terugvinden van Piccoli NV die eveneens gekoppeld werd aan Direct Solutions. Er werd al eerder een klacht neergelegd waarop Omroep MAXX beslisste mij te contateren en wonderbaarlijk kreeg ik 69,00 terug op mijn rekening gestort voor diensten die ik NOOIT ontvangen had maar waar men mij wel voor incasseerde.
Dit is het enige wat ik mij kan bedenken wat ooit telefonisch zou gebeurd kunnen zijn en waarop ook direct actie van mijn kant werd ondernomen.

Ik heb de dame aan de telefoon gevraagd naar het dossier en met wie dat ik sprak maar hier werd al heel snel redelijk agressief op gereageerd. IK moest vooral niet haar werkwijze gaan vertellen…
Een naam, of bedrijfsnaam of mail met gegevens wilde zij mij niet versturen en heeft uiteindelijk abrupt de telefoon dicht gegooid.

Ik weet niet goed wat ik hier nu mee aan moet want ik heb echt geen idee van hoe en wat?

Ik zou graag vernemen wat er nu echt van waar is en als er al een dossier zou zijn met een opstaand saldi, zou ik deze ter inzage willen zodanig men mij het bewijs hiervan kan tonen en ik, indien nodig, mijn verantwoordelijkheid kan opnemen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door