Klacht: Hotelentravels

scholtzmerlie op 18 juni 2019 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik werd gebeld dat ik mijn rekening niet had betaald voor een contract die ik in 2018 was aangegaan betreffende een hotelbon voor turkije en twee hotelovernachting in nederland 199 euro voor de bon.
Ze zeiden dat er een bandopname van was en ik vroeg of ze die gehoord had dacht eerst nog misschien ooit toch wel gedaan. Maar al mijn mail nagekeken en zou op 762018 en 612 per mail aanmaning ontvangen hebben. Dit klopte natuurlijk niet toen ik alles na keek. En buiten dat om dreigende ze dat het naar een deurwaarde zou gaan.

Toen ik alles vertelde dat ik ook op die datums geen mail had ontvangen en niet onder de indruk was van hun handelswijzen en dat ze me maar een herinnering per post moesten sturen, was het ineens heel makkelijk ze zou het terug koppelen naar hotels en travels.

Mooi. Wat een nep vertoning !!!!

Gewenste Oplossing:

Dat dit soort bedrijven hun tent moeten sluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door