Klacht: Hôtel en travellercheques

AL V op 10 december 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Ik heb eind 26 februari 2018 telefoon gekregen v direct solutions. Ze dreigden met deurwaarders en ik moest de dag zelf 128,40 euro betalen. Overschrijven naar NL020ABNA0245598413. Ik vond na lang zoeken over wat het ging en vermits ik niet meer 100% wist of ik het al dan niet had terug gestuurd binnen de juiste termijn heb ik betaald. Het ging toen namelijk om de factuur E112414143.
Vandaag krijg ik terug telefoon van een Nederlandse vrouw, ik ben namelijk Belg, die ik heel moeilijk verstond. Toen ik haar melde dat ik het niet verstond en op het werk was en dus om een mail vroeg werd ze direct agressief en dreigde met een deurwaarder die al mijn bezittingen zou opeisen. Ze wou dat ik het direct via internet bankieren ging betalen. Ik heb uiteindelijk toch bekomen dat ik een mailtje kreeg en ze melde dat ik uiterlijk tegen 18u moest betalen.
Na thuiskomst en het lezen van de mail vind ik dat de factuurnr verdacht veel lijkt op de vorige. 11241414. Het is van de firma dept pay en ik zou nu 403 euro moeten betalen. Op de rekening DE52100500000190789000. Ter name van pro global. Ik heb nog nooit van pro global gehoord.

Zouden deze samen werken, overgenomen hebben… Ik weet absoluut niet wat doen.

Ik zou tevreden zijn moest ik weten over welke diensten het allemaal gaat, of het effectief om oplichting gaat of niet. Ik wil niet zomaar 403 euro kwijt zijn maar wil ook geen deurwaarder aan mijn deur.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door