Klacht: Direct-Kans fraude

op 12 maart 2020 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Ik ben in de afgelopen maanden paar keer op nummer 1 gestaan, net zoals vanavond. Er is een patroon, elke keer na 4-5 minuten wordt ik op nummer 2 gezet en bij sommige zelfs op nummer 3 na een half uur dit wordt overduidelijk handmatig gedaan door een persoon (Van woonnetrijnmond of wooncorporatie zelf) die tegen betaling mensen op hogere posities kan schuiven.

Dit is geen toeval, als ik na 5 keer van nummer 1 naar 2 of 3 gaan na enkele minuten of na een half uur klopt het al sowieso niet en wordt het handmatig gedaan.
Dit is niet eerlijk, aangezien normale mensen nooit een kans maken op een woning zolang er dit soort praktijken plaatsvinden.

En ook heel toevallig dat er na 5 minuten 20-30 reacties binnenkomen en ik naar nummer 2 opschuif. Zover ik weet is het wie als eerst klikt, die krijgt de woning.

Inschrijfnummer: 1340895

Graag ook geen antwoord hierop met: Dat er nog niet wordt gekeken naar miliseconden waarin de reactie geplaatst is, dit is niet juist omdat het niks daarmee te maken heeft. Een server heeft geen 5 minuten of een half uur nodig om de miliseconden te berekenen van een reactie. En dat nog is keer op keer.

Graag een lijst van de reacties van de woningen waarop ik gereageerd heb waarin staat wanneer er precies is gereageerd.
Ik vind het oneerlijk en belachelijk dat dit überhaupt mogelijk is.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AlbinM