Klacht: Direct kans

op 13 mei 2020 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Ik woon in een 1 slaapkamer woning waar ik te hoge jaarnotas ontvang over de warmteverbruik namelijk elk jaar rond de 1500,-. Ik ben bijna hoogzwanger en moet direct verhuizen, de woning is alsnog heel slechts geisoleerd en warmt heel moeilijk op. Gemeente wilt mij geen urgentie geven en de woningcorporatie bied geen enkel opzichte een bemiddeling aan voor een nieuwe woning integendeel krijg ik nog eens elk jaar huurverhogingen.

Mijn woonnet rijnmond is stopgezet en word niet elk jaar automatisch verlengd waardoor ik mijn inschrijfduur kwijt ben geraakt dus sta ik weer sinds 3 maanden ingeschreven. Direct kans en loten is mijn enige optie alleen werkt de beide averechts, ik sta a la seconde bij de direct kans achter de site alleen loopt de website telkens vast en ik weer op de 50e terechtkom ook hetzelfde verhaal met loten trekken ik ben de een van de eerste die een lotjw trekt en alsnog kom ik als 500e kandidaat terecht. Ik ben zwanger en dit bezorgr mij behoorlijk veel stress.

Bemiddeling of een woningruil naar een gewenste woning. Inachrijfduur verhogen of een urgentie toekenning.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zwanger en gesttesst