Klacht: Diploma’s

op 21 januari 2014 over Tempo-Team in de categorie Uitzendbureaus

Ik ben een arbeids overeenkomt aangegaan om 850 uur te werken voor Tempo-team en volgens dan diploma’s zal krijgen.In juni belde ik op om kopieen van mijn diploma’s op te halen en wordt de telefoon opgehangen in mijn oor en niet terug gebeld.
Ik had mijn 850 uur gewerkte afgerond vervolgens bel je op in december een paar maanden later mijn diploma’s op te halen dan is de persoon de er over gaat niet bereikbaar. Bij de vestiging Tempo-team zijn ze al sinds juni 2013 mijn diploma’s kwijt geraakt kom ik een paar maanden later langs in december 2013 zijn ze nog steeds mijn diploma’s nog steeds niet gevonden. Ik heb lang moeten wachten bij de vestiging kwamen mijn diploma’s in een keer te voorschijn ze lagen mooi verstopt onder een andere naam omdat ze voorkomen als Tempo-Team geen werk heeft ik niet anders ergens kan gaan werken. Geen goeie service dit kortom gemaakte afspraken worden helemaal niet nagekomen. Iedereen doet waar ze zin in hebben niet volgens de regels werken.

Loyaal zijn gemaakte afspraken nakomen en diploma\'s niet verstoppen en geen onzin vertellen van we zijn je diploma\'s kwijt geraakt. Gewoon recht door zee open en direct werken.
Andere behandelen zo als je zelf ook behandel wilt worden.
Ik hoop dat Tempo-Team in de toekomst op een professionele manier met uitzendkrachten omgaan.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tempo-Team over deze klacht.

Tempo-Team

Heeft op 18 februari 2014 om 12:35 geantwoord

De indiener van de klacht heeft ook via de reguliere klachtenprocedure van Tempo-Team deze klacht onder de aandacht gebracht. Deze klacht is volgens onze gebruikelijke procedure en in overleg met de indiener van de klacht afgehandeld. Tempo-Team beschouwt de klacht hiermee als afgehandeld. De indiener van de klacht stemt hiermee in.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tempo-Team in behandeling genomen

Bericht van Tempo-Team

3 jaren geleden - De indiener van de klacht heeft ook via de reguliere klachtenprocedure van Tempo-Team deze klacht onder de aandacht gebracht. Deze klacht is volgens onze gebruikelijke procedure en in overleg met de indiener van de klacht afgehandeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tempo-Team een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door comando