Klacht: diplomaat matras in plaats van nasa 1000 pocketveren matars

op 14 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Beste
Ik heb op 5-5-2012 hier onderstaande klacht ingediend we zijn nu 14-7-2012 aan de situatie is nog niets veranderd.Scandic stuurde na men eerste klacht onmiddelijk een mail voorr mijn adres om de matras om te ruilen .Sedert die mail heb ik niets meer gehoord van scandic.

Ik heb via groupon een NASA 1000 pocketveermatras gekocht maar dat klopt helemaal niet met de verkoopsvoorwaarden(omschrijving) er zouden 1000 pocktveren per vierkante meter in de matras zitten .Uit nieuwschierigheid heb ik de hoes los geritst om te kijken naar de dikte van het nasa traagschuim bleek aan de zijkant het schuim niet goed verlijmd ik heb er men inspectie cameraatje ingestoken en stelde vast dat de veren een doorsnede hebben van tussen de 5 en de 6 cm dus kunnen er maar ongeveer 400 veren per vierkante meter in zitten en geen 1000 per vierkante meter.Zels tussen de veren en het schuim zit geen bescherming.Nu twijfel ik natuurlijk ook over het traagschuim of het werkelijk dat traagschuim is dat men beweerd.
Toen de matras op 28-4-2012 werd geleverd vond ik het heeeeel vreemd dat er in de wagen matrassen lagen zonder vermelding welke matras het was.De vervoerder nam een sticker met de vermelding DIPLOMAAT 1000 en kleefde en die op een matras en niet nasa 1000 pocktveren matras .IK vind dat zeer vreemd.Ik kan dit niet aanvaarden , ofwel is er een verkeerde matras geleverd, ofwel wat ik vreselijk zou vinden ben ik bedrogen.mail of telefoon word niet beantwoord.Ik heb wel nog een ander nummer gevonden waar wel ik denk een magazijnier afnam. Hij vroeg naar de afmeting van het matras ha zei hij dat zijn 1000 veren p/m (p/m = PER MATRAS)ik zei neen meneer 1000 per vierkante meter toen zei hij dat hij er niet veel van afwist en ging me de dag erna terugbellen en u raad het al niets dus.Ik vind wel dat scandic die meneer een loons verhoging moet geven voor zijn vindingrijkheid.

bedankt alvast en groetjes

Nogmaals de juiste matras graag.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door witteke 1