Klacht: Dineractie

op 24 juni 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik heb van de Dekamarkt 3 codes gekregen voor de dineractie.

Ik heb deze codes op 22 april geactiveerd en daar op volgend een e-mailbericht gekregen met, naar mijn idee, 3 vouchers daar in.

In verband met langdurige ziekte heb ik tot vandaag hier nog geen gebruik van kunnen maken, maar ik wilde de vouchers zojuist uitprinten zodat we een restaurant kunnen uitzoeken en daar eerdaags gaan eten, maar nu blijkt dat de voucher links niet werken.

Als ik op uw bijlage klik dan verschijnt het volgende op mijn scherm:

Je verbinding is niet privé

Aanvallers proberen mogelijk je gegevens van www.dekamarkt.activatiemarketing.nl te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcarddetails). NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID

Bepaalde systeeminformatie en paginacontent automatisch verzenden naar Google om te helpen bij de detectie van gevaarlijke apps en sites. Privacybeleid

Deze boodschap betekent wel dat ik nu geen vouchers heb, want ik wel jammer vind. Ik weet niet of hier meer klachten over zijn geweest, maar ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Heeft u enig idee??

Ik zou tevreden ben als ik de vouchers zou kunnen printen en zou kunnen gebruiken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 26 juni 2017 om 13:53 geantwoord

Om uw melding correct te kunnen afhandelen, kunt u van mij een berichtje tegemoetzien op het door u vermelde mailadres.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian Ryan