Klacht: dinera bord

op 17 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

afgelopen zaterdag had ik het bord op mn schoot met restje eten erop en wilde het op mn salontafel zetten, en uit het niks brak het door terwijl ik hem in mij hand had,door dat het bord mn hand snee, heb ik nu 4 hechtingen in mij middelvinger kreeg 2 pijnlijke verdovingen en een tetanus prik. ik ben altijd tevreden over de spullen van Ikea maar dat het bord zo uit het niks brak en mij dit letsel toe bracht schrik ik van , kan je nagaan hoe scherp tegen mn pezen aan gesneden en zeuwen nog afwachten hoe dat gaat in de toekomst. ik hoop dat er niet meer van deze klachten binnen komen. was geen fijne ervaring

oplossing ja..... hoop dat het niet vaker voorkomt bij andere klanten ben er van geschrokken

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Reactie van de melder van de klacht conny van spronsen

4 maanden geleden - Waarom heeft ikea klacht niet beantwoord heel raar ik zit er voorlopig mee en een bord wat zo maar door breek is slechte zaak

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door conny van spronsen